فرماندار همدان از آمادگی کامل برای خرید تضمینی گندم کشاورزان خبر داد

به گزارش ایرنا، «محمدعلی محمدی» روز دوشنبه در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی شهرستان همدان، اظهار داشت: پرداخت به موقع بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان امری مهم و ضروری است که در این راستا اقدام به موقع برای اطلاع کشاورزان در خصوص مراکز تحویل و نحوه پرداخت بهای گندم انجام خواهد شد. وی با تاکید بر […]



به گزارش ایرنا، «محمدعلی محمدی» روز دوشنبه در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی شهرستان همدان، اظهار داشت: پرداخت به موقع بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان امری مهم و ضروری است که در این راستا اقدام به موقع برای اطلاع کشاورزان در خصوص مراکز تحویل و نحوه پرداخت بهای گندم انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان، تصریح کرد: طرح انتظامی مشخصی برای جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان تدوین و با جدیت اجرا می شود.

فرماندار همدان افزود: با برنامه ریزی دقیق میزان گندم تولیدی شهرستان همدان باید به نحو مطلوب خریداری شود و بخشداران در راستای تسهیل خرید تضمینی گندم کشاورزان بر مراکز خرید سطح بخش نظارت دقیقی داشته باشند.

او به تمام دست اندرکاران چرخه خرید تضمینی گندم توصیه کرد که از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اجرای بهینه و بی‌نقص این طرح باید به درستی استفاده شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۴۳۹ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان همدان به نرخ ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد. 

دولت در سال جاری هر کیلو گندم را به قیمت پنج هزار تومان به صورت تضمینی از گندم‌کاران خریداری می‌کند.  



Source link