مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه می‌کند

حجت الاسلام سیدعلی طاهری روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از گردهمایی های بزرگ ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ها برگزار نمی شود، مشارکت حداکثری در انتخابات، بهترین عرصه برای نمایش پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است. وی تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات […]


حجت الاسلام سیدعلی طاهری روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از گردهمایی های بزرگ ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ها برگزار نمی شود، مشارکت حداکثری در انتخابات، بهترین عرصه برای نمایش پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، حماسه برد – برد را برای خود و کشور رقم خواهند زد تا رییس جمهور آینده با پشتوانه محکم آرای مردمی برای حل مسایل و مشکلات تلاش کند.

مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه می‌کند

رییس شورای هماهنگی ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی در گلستان همچنین پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات برای جوامع بین المللی را برگشت اعتماد کشورها از جمله در حوزه سرمایه گذاری و تقویت امید در راستای مقابله با دشمنان برشمرد و گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار امنیتی و اقتصادی ایران افزایش یافته و به همان اندازه فشارهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی کم خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری به مسوولیت رسانه ها برای بسترسازی مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: رسانه ها و خبرنگاران در شرایط شیوع ویروس کرونا و حذف تجمعات، می توانند ظرفیت خود را برای آگاهی‌دادن به مردم از وضع موجود و خنثی سازی توطئه دشمنان در دلسرد کردن آن ها برای حضور پای صندوق های رای و نیز حضور حداکثری مردم در این صحنه سرنوشت ساز به‌کار بگیرند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود



Source link