در پیامی مطرح شد؛

تسلیت وحیدی در پی جان باختن دهیار یک روستا

وزیر کشور در پیامی جان باختن دهیار یک روستا در جریان صیانت از اموال عمومی را تسلیت گفت.

به گزارش پارس پرس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی، درگذشت مظلومانه «ابراهیم روکی» دهیار وظیفه‌شناس روستای روکی از توابع شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی را تسلیت گفت.

در پیام وزیر کشور آمده است: برخورداری از نیروهای خدوم، وظیفه‌شناس و دلسوز در اقصی نقاط کشور از افتخارات ایران اسلامی است و تلاش دهیاران در این بستر نقش زیادی در آبادانی روستاها و توانمندسازی جامعه روستایی دارد.

وزیر کشور در این پیام با ابراز تأسف و تأثر از فقدان مرحوم ابراهیم روکی؛ دهیار شجاع و مسئولیت شناس که با وظیفه‌شناسی در مقابل تضییع اموال عمومی، مقاومت کرد، درگذشت وی را به خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت.

در ادامه پیام وزیر کشور آمده است: از خودگذشتگی مرحوم ابراهیم روکی؛ دهیار وظیفه‌شناس که برای صیانت از اموال عمومی و استمرار ارائه خدمات زیربنایی در روستا، جان خود را شجاعانه، به میدان آورد، شایسته تکریم و بزرگداشت است.

وزیر کشور در پیام خود همچنین به استاندار خراسان رضوی دستور داد، ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، با سرکشی به خانواده شریف دهیار فقید، حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

در پایان پیام وزیر کشور ابراز امیدواری شده است؛ در ایام پر برکت رحلت جانسوز پیامبر رحمت صلوات‌الله و سلامه علیه و شهادت معصومانه امام مجبتی و امام رضا؛ روح آن دهیار عزیز مشمول رحمت واسعه الهی گردد و همنشینی با اولیاء و اوصیا، روزی وی شود.