امیرعبداللهیان: امیدوارم بهترین حضور را در جام جهانی داشته باشیم

 وزیر امور خارجه گفت: امیدوارم با هماهنگی کامل بین بخش‌های مختلف نظام، بهترین حضور را در جام جهانی داشته باشیم و بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

به گزارش پارس پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه ۱۵ آبان ماه در دومین نشست هماهنگی وزرا و مسئولان دستگاه‌های ذیربط در زمینه حضور ایران در جام جهانی قطر که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: کمیته عالی باز‌های جام جهانی از ماه‌ها پیش به ریاست آقای دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور شکل گرفت.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی‌های فنی و ورزشی، هماهنگی‌‌ها در حوزه‌های فرهنگی، در حوزه‌های سیاسی و امنیتی و در حوزه گردشگری، ارتباطات و ایاب و ذهاب و سایر حوزه‌ها تا این لحظه به خوبی انجام شده است. اما مهم این است که با توجه به وقت محدودی که پیش روی ماست، بتوانیم با هماهنگی کامل بین بخش‌‌های مختلف نظام، بهترین حضور را در بازی‌های جام جهانی داشته باشیم و ان‌شاءالله بهترین نتیجه را بگیریم.

امیرعبداللهیان ادامه داد: برای بهترین حضور ان‌شاءالله با هماهنگی وزرایی که در جلسه حضور دارند، رئیس کمیته المپیک که به مجموعه تیم همکاران کمک خواهد کرد و با کمک آقای تاج و فدراسیون فوتبال، امیدواریم بتوانیم کمیته پیگیری که در کشور تشکیل شده را به سطح معاونان وزرا و دستگاه‌ها برای پشتیبانی کامل امور ارتقا دهیم و همزمان بتوانیم این کمیته را در سطح مدیران کل و جایی که لازم است معاونان وزرا و حتی اگر لازم باشد در دوحه داشته باشیم.

وی خار نشان کرد: هدف همه ما پشتیبانی و کمک به بخش کشور و فدراسیون فوتبال و بازیکنان به تیم ملی فوتبال است و همانطور که در آخرین جلسه توافق کردیم شعار همه برای پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را هدف اصلی خود قرار دهیم. همه امروز اینجا هستیم که به وزرشکاران و فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش و جوانان کمک کنیم.

انتهای پیام/