لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

توقف تیم فوتبال شهرداری آستارا در برابر تیم دریا کاسپین بابل

مسابقه تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم دریا کاسپین بابل در ورزشگاه بدون تماشگر وحدت به میزبانی تیم شهرداری آستارا با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش پارس پرس، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر یکشنبه ۱۵ آبان، در دیداری حساس بدون حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم دریا کاسپین بابل بود که در نهایت بازی بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یافت.

بازیکنان شهرداری آستارا در این دیدار که در هوای بارانی و زمین لغزنده ورزشگاه وحدت برگزار شد، با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی چندین موقعیت گلزنی را از دست دادند تا همچنان جزو تیم‌های قعر جدولی باقی بمانند و تلاش‌های تیم دریا کاسپین بابل برای گلزنی نیز در این دیدار بی‌ثمر ماند.

محمدامین رضایی، محمد آزادطلب، امیرحسین صالحی، محمد نوروزی، امین حقده، علی دهقان، ناصر رضایی، رضا سلطانی، محمد شاملی، محمدعلی عبداللهی و مصطفی آقاجانی در ترکیب اصلی تیم شهرداری آستارا حضور داشتند.

شبیر بهروزی، علی رعیت، بابک خسروی و مهدی جبرئیلی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و حسین نیرویار نیز ناظر بازی بود.

با توجه به لغو شدن دیدار هفته یازدهم تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل خوشه طلایی ساوه، هم‌اکنون این تیم با احتساب مسابقات هفته دوازدهم با یک برد، پنج تساوی و پنج باخت در مجموع هشت امتیاز به دست آورده است و در جایگاه پانزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/