آب آشامیدنی مشگین‌شهر وصل شد

به گزارش روز جمعه ایرنا ، فرماندار مشگین‌شهر در بازدید از محل شکستگی خط لوله آبرسانی با قدردانی از تلاش‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از محل مدیریت بحران استان اردبیل برای اصلاح این محل خبرداد. اکبر صمدی افزود: با تخصیص این مبلغ اصلاح محل رانش انجام می‌گیرد. بهروز پورمهر ، […]



به گزارش روز جمعه ایرنا ، فرماندار مشگین‌شهر در بازدید از محل شکستگی خط لوله آبرسانی با قدردانی از تلاش‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از محل مدیریت بحران استان اردبیل برای اصلاح این محل خبرداد.

اکبر صمدی افزود: با تخصیص این مبلغ اصلاح محل رانش انجام می‌گیرد.

بهروز پورمهر ، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این بازدید گفت: تمام تلاش شرکت آب منطقه‌ای اردبیل این است که با تخصیص اعتبار از محل تنش و افزایش اعتبار ردیف اجرایی، محل رانش را اصلاح و این پروژه را سریع به اتمام برساند.

وی  اظهارکرد: چون محل رانش در پروژه خط انتقال از خیاوچای به تصفیه‌خانه مشگین‌شهر واقع شده با تخصیص اعتبار از طرف مدیریت بحران کشور برای این محل که چند بار موجب قطع شدن آب شهر مشگین‌شهر شده است، نسبت به حل مشکل آبرسانی اقدام می‌شود.

حسن کروبیان ، نماینده مجری طرح آب رسانی مشگین‌شهر هم گفت: در سه سال اخیر هفت بار خط اصلی آب مشگین‌شهر در اثر رانش جاده قدیم شکسته و باعث قطعی آب چند ساعته شهر شده است ولی حادثه امروز محل رانش کمی نگران‌کننده بود.

به گفته او ر چندجا از این منطقه ترک‌های عرضی در زمین ایجاد شد که موجب شکستن لوله و جابجایی اتصالات در ۲ منطقه  و ریزش کوه نیز شد و امیدواریم با قید فوریت با تخصیص اعتبار مناسب نسبت به اصلاح قطعی مکان رانش اقدام شود.

وی افزود: محل رانش توسط مشاور مطالعه و طراحی شده است ولی با توجه به کمبود اعتبار تاکنون اقدام موثری انجام نشده ، ولی با پیگیری‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و حمایت‌های مدیریت بحران استانداری اردبیل امیدواریم با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال به این محل نسبت به تثبیت و اصلاح کامل محل رانش اقدام کنیم.



Source link