با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق؛

مسابقات چهارجانبه فوتسال وزارت نیرو با قهرمانی تیم هنرمندان پایان یافت

مسابقات چهارجانبه فوتسال وزارت نیرو که با هدف ترویج فرهنگ "صرفه‌جویی در مصرف آب و برق" برگزار شد، با قهرمانی تیم هنرمندان به کار خود پایان داد.

به گزارش پارس پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در روز دوم مسابقات چهارجانبه فوتسال وزارت نیرو ابتدا دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس و وزارت نیرو در بازی رده بندی به مصاف هم رفتند که این بازی یک بر یک مساوی شد و تیم پیشکسوتان پرسپولیس در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
همچنین در مسابقه فینال نیز تیم هنرمندان موفق شد تیم پیشکسوتان استقلال را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.
در آیین اختتامیه این مسابقات پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن، پیام دکتر احمد حیدری، معاون وزیر نیرو‌ و رییس شورای فرهنگی وزارت نیرو قرائت شد.
معاون وزیر نیرو و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو در این پیام با تقدیر از جامعه هنری و ورزشی کشور بابت شرکت در این مسابقات اظهار امیدواری کرد برگزاری این دوره از مسابقات به ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب و برق کمک کند.
همچنین پس از قرائت پیام معاون وزیر تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از وزارت نیرو بابت برگزاری این مسابقات بر ضرورت تلاش برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب و برق تاکید کردند.