اعلام انزجار از ستمگران لبیک به دستور قرآن و احادیث اهل‌ بیت(ع) است

به گزارش پنجشنبه شب از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این بیانیه آمده است: این روزها خبرهای اندوهناک قتل‌عام وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و تصاویر دردناک شهادت کوکان معصوم و زنان بی‌دفاع توسط رژیم جعلی، سفاک و گرگ‌صفت صهیونیست با حمایت همه‌جانبه‌ شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و دولت‌های وحشی غرب دل هر […]



به گزارش پنجشنبه شب از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این بیانیه آمده است: این روزها خبرهای اندوهناک قتل‌عام وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و تصاویر دردناک شهادت کوکان معصوم و زنان بی‌دفاع توسط رژیم جعلی، سفاک و گرگ‌صفت صهیونیست با حمایت همه‌جانبه‌ شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و دولت‌های وحشی غرب دل هر انسان آزاده‌ای را اندوهگین کرده است.

این پیام حاکی است: در این شرایط ضرورت دفاع از مظلوم و ابراز نفرت و انزجار از ستمگران عمل به وظیفه ایمانی و لبیک به دستور قرآن و احادیث اهل بیت(ع) است.

در این پیام تصریح شده است: در این شرایطی که علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در اغلب کشورهای جهان حتی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد تظاهرات مردمی در محکومیت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستیم، بر ماست که در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی از هر ظرفیتی در چهارچوب محدودیت‌ها و دستورالعمل‌ها استفاده نموده و اعتراض همه‌جانبه خویش را نسبت به جنایت‌های دلخراش این روزها در غزه و فلسطین مظلوم ابراز داریم و تا خاموش شدن آتش ناجوانمردانه دشمن تا بن دندان مسلح مسلمانان فریاد انزجار خویش را خاموش نگردانیم.

در این پیام افزوده شده است: شهر مقدس قم به عنوان مبدا شکل‌گیری انقلاب اسلامی و قطب علمی و فرهنگی جهان تشیع و پشتوانه قدرتمند تفکر استکبارستیزی و مقاومت‌گرایی همواره ملجاء مستضعفین و خار چشم مستکبران عالم بوده، هست و خواهد بود، لذا مردم متدین و ولایتمدار این سرزمین مقدس، انزجار خود را از جنایات صهیونیسم اعلام می‌دارند.

در این پیام آمده است: امید می رود با احیای هر چه بیشتر زنجیره تواصی به حق و صبر و عمل به منویات مقام معظم رهبری، زمینه ظهور حضرت حجت(عج) هر چه سریع‌تر ایجاد شود.  

سرزمین‌های اشغالی کشور فلسطین در روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک‌نشینان بوده و در شهرهای عرب‌نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در شرق بیت‌المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و رژیم اشغالگر قدس را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده‌اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه‌ای را علیه مناطق گوناگون مسکونی نوار غزه صورت می‌دهد.

«غَزِّه»، شهری در منطقه نوار غزه در کشور فلسطین است؛ غزه در واقع، نقش موقعیت مرکزی در تحولات فلسطین را ایفا می‌کند؛ نوار غزه با ۴۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده است./



Source link