روز نخست هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پایان یافت

در دور نخست این هفته اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس یک به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب “آتلار”، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور و اول شد و اسب‌های “یاد دیگجه” و “یلکین امید” به ترتیب دوم و سوم شدند. در دور دوم […]



در دور نخست این هفته اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس یک به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب “آتلار”، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور و اول شد و اسب‌های “یاد دیگجه” و “یلکین امید” به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب “بی صدا” اول شد و اسب‌های “دورگانو” و “جان مورفی گارد” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد (maiden) و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب “توربو” با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های “سباستین” و “ان کاستادلاوو” به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته بیست و یکم و قهرمانی مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب “بریو بوی” سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های “قیر آت” و “سلین ناز” به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور پنجم این مسابقات میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس چهار و به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که اسب “آپاچی” اول شد و اسب‌های “ارتورول” و “رگنار” به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور ششم که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس پنج برگزار شد، اسب “بل فوکوس” به مقام اول رسید و اسب‌های “گاد اسپید” و “لالا هج” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور هفتم و پایانی هفته بیست و یکم و قهرمانی مسابقات اسبدوانی پاییزه – زمستانه گنبدکاووس نیز میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که اسب “سلینا” اول شد و اسب‌های “وستینگ ناز” و “آیدا” به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته پایانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی برای پرداخت به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پیش بینی کردند.

روز دوم و پایانی هفته بیست و یکم و قهرمانی این رقابت‌ها نیز عصر فردا جمعه ۳۱ اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مسابقات این فصل اسبدوانی گنبدکاووس که از پاییز پارسال شروع شد اما به سبب شیوع کرونا و تعطیلی برخی هفته‌های آن تاکنون به طول انجامیده است.



Source link