عمار حکیم استواری و همدلی فلسطینیان را مقابل صهیونیستها ستایش کرد

به گزارش ایرنا در این تماس تلفنی که پنجشنبه شب صورت گرفت؛ سید عمار الحکیم با حمایت از آرمان فلسطین، تصریح کرد: روحیه نسل های عرب و اسلامی (از مسائلی که در فلسطین می گذرد) در حال قوی‌تر شدن است. رهبر سیاسی و دینی جریان حکمت ملی عراق با رد قاطعانه عادی سازی با موجودیت […]



به گزارش ایرنا در این تماس تلفنی که پنجشنبه شب صورت گرفت؛ سید عمار الحکیم با حمایت از آرمان فلسطین، تصریح کرد: روحیه نسل های عرب و اسلامی (از مسائلی که در فلسطین می گذرد) در حال قوی‌تر شدن است.

رهبر سیاسی و دینی جریان حکمت ملی عراق با رد قاطعانه عادی سازی با موجودیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد: دولت، پارلمان ، مراجع دینی و جریان های اجتماعی و سیاسی عراق در حمایت از آرمان فلسطین متحد هستند ضمن اینکه برای هرگونه حمایت معنوی و نیز بازسازی مناطق تخریب شده آمادگی دارند.

وی با ستایش از توسعه و توانمندی روشهای مقاومت در فلسطین و توانایی آن در ایجاد تعادل و به وحشت انداختن موجودیت غاصبان قدس مجددا مواضع عربی و اسلامی را در حمایت از فلسطینیان در سطوح مختلف سیاسی و مردمی یادآور شد.

حکیم بار دیگر حمایت مادی و معنوی عراق از مقاومت فلسطین و آمادگی برای بازسازی مناطقی که از بمباران بیرحمانه ماشین اشغالگر صهیونیستی هدف قرار گرفته است را یادآور شد و گفت: بمباران خانه های مردم و زیرساخت های شهری غزه و هدف قرار دادن مقر رسانه ها خلاف منشور و اصول اولیه حقوق انسانی در سطح بین الملل است و از همه کشورهای جهان دعوت به تفکر و حمایت داریم. 

به گزارش ایرنا؛ سیدعمار حکیم پیش ازاین نیز با دعوت مردم عراق به اعتراض علیه صیهونیستها دردیدار سفیرآلمان در عراق هم حمایت اتحادیه اروپا را ازمردم فلسطین در برابر جنایات نظامیان اشتغالگر قدس خواستار شده بود.

جریان حکیم دارای چندین کرسی در پارلمان عراق است و شماری از مقامات دولتی نیز وابسته به این تشکیلات هستند. 



Source link