آزادسازی خرمشهر، قدرت ایران را به رخ استکبار کشاند

به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی زاده» عصر دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، فرماندهان، بسیجیان پایگاه و حوزه‌های مقاومت به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر،  این روز را تجلی همدلی ملت همیشه قهرمان ایران دانست.  وی افزود: ملت بزرگ ایران با همدلی و اتکا به قدرت لایزال الهی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب […]



به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی زاده» عصر دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، فرماندهان، بسیجیان پایگاه و حوزه‌های مقاومت به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر،  این روز را تجلی همدلی ملت همیشه قهرمان ایران دانست.

 وی افزود: ملت بزرگ ایران با همدلی و اتکا به قدرت لایزال الهی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی سوم خرداد را به یک روز تاریخی تبدیل کرد.

توسلی زاده اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر به یقین پیوند امت با ولایت بود که سبب سرافرازی ملت شد و همین پیوند یک ناممکن را ممکن ساخت.

فرمانده حوزه ۹ بسیج کارمندی امام علی (ع) دادگستری کرمانشاه گفت: وظیفه داریم برای انقلاب و اسلام در عرصه بین المللی تولید قدرت کنیم و این مهم با خدمت صادقانه و درست به مردم میسر می‌شود.

توسلی زاده تاکید کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام را به کم کاری متهم کند. بنابراین وظیفه داریم با تمام وجود به مردم خدمت کرده و مشکلات آنها را حل کنیم.

دستگاه قضایی در دسترس مردم است

وی با اشاره به اینکه رویکرد دستگاه قضایی در دو سال گذشته مردم محور بوده است، افزود: در راستای تحقق سند تحول قضایی یکی از مهمترین شاخصه های خدمت در دادگستری استان کرمانشاه این بود که در دسترس مردم باشیم تا براحتی حرف خود را بزنند و ما نیز در چارچوب قانون گره از مشکلات آنان باز کنیم.

به گفته توسلی زاده، این شیوه و رویه اخلاق اسلامی در حکومت اسلامی است که قدرت را برای خدمت می‌خواهد.

ضرورت دخالت در سرنوشت خویش حضور در انتخابات است

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات، مهمترین شاخص دخالت مردم در سرنوشت خویش است، بنابراین ضرورت دخالت در سرنوشت خویش حضور در عرصه ست.

توسلی زاده ادامه داد: حضور حداکثری در روزی که دشمن کمر به کمرنگ جلوه دادن انتخابات بسته است یکی از مهمترین موضوعات است.

رییس کل دادگستری استان یادآور شد: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری یقینا قدرت چانه زنی و قدرت ما را در عرصه بین‌المللی افزایش خواهد داد.

توسلی زاده معتقد است از دیگر موضوعات مهم در عرصه انتخابات تبیین معیارهای مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح است. این معیارها در مبارزه با فساد، جوانگرایی، دارای بصیرت انقلابی، ولایتمدار و…  مورد توجه است و رییس جمهور منتخب و مجهز به این خصوصیات شیوه حکومت داری مبتنی بر ارزش‌های انقلابی و دینی بر می گزیند و این جایگاه را برای خدمت به مردم می‌خواهد.

باید به دنبال مولفه های درست انتخابات در رابطه با موضوع انتخاب اصلح باشیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اکنون در شرایط حساسی در تاریخ سیاسی و اقتصادی کشور قرار داریم.

سردار «بهمن ریحانی» ادامه داد: وظیفه آحاد مردم و مسوولین، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به دنبال مولفه های درست انتخابات در رابطه با موضوع انتخاب اصلح باشیم.

وی اضافه کرد، در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام شئون به ویژه انتخابات پیش رو، باید نگاه امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته باشیم.

در پایان مراسم از تعدادی از فرماندهان بسیج ادارات و تلاشگران موفق عرصه بسیج در استان با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.



Source link