آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار‌کنندگان در شهرستان بهار

بهزاد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار‌کنندگان کوچک در شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر استان بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور آغاز شده است. وی با بیان اینکه انجام پوشش حداکثری واکسیناسیون طاعون نشخوار کنندگان کوچک به منظور […]


بهزاد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار‌کنندگان کوچک در شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر استان بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه انجام پوشش حداکثری واکسیناسیون طاعون نشخوار کنندگان کوچک به منظور ریشه کنی بیماری مورد توجه این طرح است خاطرنشان کرد: در این دوره بالغ بر ۸۵ درصد جمعیت دامی موجود در واحدهای اپیدمیولوژیک شهرستان بر علیه بیماری به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار  با بیان اینکه در اجرای این طرح از توان بخش خصوصی در قالب خرید خدمت استفاده خواهد شد افزود: تمام امکانات و توان اداره دامپزشکی شهرستان برای اجرای کامل طرح بسیج شده است.

وی بیان کرد: از دامداران می‌خواهیم همکاری لازم را با اکیپ های اعزامی دامپزشکی شهرستان داشته باشند تا طرح به صورت کامل در شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/




Source link