استاندار اصفهان درگذشت مادر شهیدان حقیقت را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم طیبه دال وند روز گذشته بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت. پیکر این اسوه صبر وایثار امروز شنبه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری اصفهان، […]



به گزارش ایرنا، حاجیه خانم طیبه دال وند روز گذشته بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پیکر این اسوه صبر وایثار امروز شنبه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی  استاندار اصفهان در پیام  تسلیت خود خطاب به خانواده شهیدان حقیقت تاکید کرد : درگذشت اسوه صبر و ایثار،ایمان و مقاومت فقیده سعیده حاجیه خانم طیبه دالوند مادر بزرگوار شهیدان سرافراز رسول،جواد و عباس حقیقت از دلاور مردان دوران دفاع مقدس موجب تأسف وتأثر شد.

وی افزود: بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اینجانب فقدان این مادرگرامی را به خانواده معزز این شهیدان والامقام، مردم شهید پرور استان اصفهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

رسول حقیقت دهم اسفند ۶۲ در جزیره مجنون، جواد حقیقت برادر دیگر این شهید والامقام هم ۱۸ اسفند سال ۶۶ در بمباران هوایی و عباس حقیقت هم ۲۷ دی سال ۱۳۸۹ بر اثر عارضه ناشی از جراحت سال‌های دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند و جانباز شهید اکبر سلطانی داماد خانواده هم در نهم اسفند سال ۹۳ به شهادت رسید.



Source link