اعتراض رسمی باشگاه استقلال به اشتباهات تاثیرگذار داوری

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال به عملکرد تیم داوری بازی شب گذشته (دوشنبه) استقلال و صنعت نفت آبادان انتقاد دارد. استقلالی‌ها بر این باور هستند در این مسابقه یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد و گل سالم مهدی قایدی نیز به اشتباه مردود اعلام شد. باشگاه استقلال ظهر امروز شکایت رسمی خود در خصوص قضاوت‌های […]



به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال به عملکرد تیم داوری بازی شب گذشته (دوشنبه) استقلال و صنعت نفت آبادان انتقاد دارد. استقلالی‌ها بر این باور هستند در این مسابقه یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد و گل سالم مهدی قایدی نیز به اشتباه مردود اعلام شد.

باشگاه استقلال ظهر امروز شکایت رسمی خود در خصوص قضاوت‌های پر اشتباه داوران در سه بازی اخیر این تیم را به فدراسیون فوتبال ارائه داد.

آنها از کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند در بازی‌های آینده نظارت بیشتر روی عملکرد داوران داشته باشد.

احمد مددی امروز در مصاحبه‌ای با انتقاد از عملکرد داور بازی استقلال و صنعت آبادان اظهار داشت: اشتباهات داوری برای استقلال ناراحت کننده شده است. در این بازی دیدیم که یک پنالتی گرفته نشد و گل سالم مهدی قایدی نیز به اشتباه آفساید اعلام شد.

وی افزود: می‌دانیم داوران به عمد سوت نمی‌زنند، اما این اشتباهات برای استقلال نگران‌کننده، شده است. از مسوولان فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

تیم فوتبال استقلال دوشنبه شب در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل صنعت نفت آبادان به برتری یک بر صفر رسید.

استقلال هم اکنون با کسب ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.



Source link