امام جمعه شیروان: حضور حداکثری مردم در انتخابات کلید حل مشکلات است

حجت الاسلام حسین تکمیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شاکله نظام اسلامی بر پایه دین و مردم سالاری بنا نهاده شده است، اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، باعث محکم‌تر شدن پشتوانه نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.  وی همچنین گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ماه جاری علاوه بر […]



حجت الاسلام حسین تکمیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شاکله نظام اسلامی بر پایه دین و مردم سالاری بنا نهاده شده است، اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، باعث محکم‌تر شدن پشتوانه نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد. 

وی همچنین گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ماه جاری علاوه بر اقتدار نظام به ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی در عرصه  بین المللی هم کمک می کند.

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به توطئه های دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم در طول انقلاب دشمن را خوب شناخته و هرجا دشمن ورود پیدا کرده با پاسخ قاطع ملت که همان حضور پرشور مردم در انتخابات است، مواجه شده است.

وی گفت: دشمن همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی قصد ناامید کردن مردم را داشته، اما مردم با بصیرت و آگاهی در تمامی عرصه های سیاسی از جمله در پای صندوق های رای حاضر شد و توطئه های آنان را ناکام گذاشته اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: انقلاب اسلامی را مردم انتخاب کرده اند بنابراین ملت تا پای جان از نظام، ارزش ها و آرمان های  شهدا محافظت خواهند کرد.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: وظیفه همگان است تا با شرکت در انتخابات آتی و تشویق دیگران برای حضور در این عرصه مهم سیاسی، دشمنان نظام را ناامید کنند.

شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع است و جمعیت این شهرستان طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن حدود ۱۵۷ هزار نفر جمعیت دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.



Source link