انتخابات بارزترین نماد مردم‌سالاری دینی کشور است

جعفر مردانی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد انتخابات این استان افزود: انتخابات بارزترین نماد مردم‌سالاری دینی و نشانه مقبولیت نظام و حکومت است و از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است. وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک حرکت نمایشی نیست بلکه سرمایه‌گذاری در جهت تداوم آرمان های نظام است، اظهار داشت: در […]



جعفر مردانی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد انتخابات این استان افزود: انتخابات بارزترین نماد مردم‌سالاری دینی و نشانه مقبولیت نظام و حکومت است و از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک حرکت نمایشی نیست بلکه سرمایه‌گذاری در جهت تداوم آرمان های نظام است، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان نظام و کشور در صدد ناامید کردن مردم هستند و تلاش دارند تا انتخابات با مشارکت حداقلی برگزار شود، باید تمام توان خود را برای خنثی کردن این توطئه دشمن به کار گرفت و فضای امن و آرامی را برای حضور در پای صندوق‌های رای فراهم کرد.

مردانی ایجاد فضای امن و آرام برای برگزاری انتخابات را مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و افزود: در همین رابطه می‌طلبد تمامی اقدامات و تجهیزات مورد نیاز تامین و فضای مطلوب و به دور از دغدغه با توجه به شرایط شیوع کرونا در استان فراهم شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اظهار داشت: در صورت نیاز به بالگرد، خودرو و سایر تجهیزات و امکانات باید تلاش شود از ظرفیت‌های استان و شهرستان ها استفاده شود.

مردانی تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری را از دیگر وظایف مجریان انتخابات برشمرد و افزود: در همین راستا فرمانداران و بخشداران با برگزاری نشست با احزاب، رسانه‌ها و معتمدان، زمینه مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

وی از افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعداد شعب به یک هزار و ۱۶۴ شعبه افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.



Source link