انتخابات جهاد سیاسی مردمی برای حرکت نوین در افق تمدن اسلامی است

به گزارش ایرنا، غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در همایش کشوری بصیرت دینی و انقلابی با حضور مشترک نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه سراسر کشور، حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی افزود: انتخابات باعث ایجاد روح جدید در فضای ملی، امیدآفرینی و یک تحول […]



به گزارش ایرنا، غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در همایش کشوری بصیرت دینی و انقلابی با حضور مشترک نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه سراسر کشور، حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی افزود: انتخابات باعث ایجاد روح جدید در فضای ملی، امیدآفرینی و یک تحول بسیار مناسب در جامعه و مایه نفی حرکت‌های دشمنان و اقتدار برای نظام خواهد بود.

وی بیان کرد: انتخابات بویژه ریاست جمهوری، نقشی مهم، اساسی، بنیادین و راهبردی دارد و به همین دلیل دشمنان در این عرصه در اولین گام به دنبال حضور کمرنگ مردم، گام بعد انحراف در عرصه انتخاب اصلح و انقلابی و در سومین گام ایجاد حرکت‌های ضد امنیتی و تخریب عرصه امنیت هستند.
صفایی بوشهری ادامه داد: با لطف الهی نیروهای امنیتی و جامعه اطلاعاتی ما همیشه در این عرصه در این ۴۲ سال موفق بوده‌ و نیروی انتظامی و همچنین ائمه جمعه نیز همیشه نقش بسیار موثری در این عرصه ایفا کردند.
امام جمعه بوشهر همچنین پیشنهاد داد در استان‌ها یک کمیته مشترک بین نیروی انتظامی و نهاد امام جمعه در تمامی عرصه‌های حضور حماسی و حداکثری، ایجاد امنیت، انتخاب اصلح و صلابت انتخاباتی در تمامی حوزه‌های مردمی و فضای حقیقی و مجازی تشکیل شود.
صفایی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر از همین امروز این کمیته را تشکیل می‌دهد که این کار می‌تواند منشا خیرات و برکات بسیار باشد.
وی تصریح کرد: باید با مجاهدت در فضایی پر از تقوا، اخلاق و ایمان سیاسی، حرکتی در جامعه ایجاد شود که مردم دلگرم به این انقلاب در صحنه باشند و یک جهاد سیاسی انجام دهند زیرا این روند آغازی بر قدرت روزافزون ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مقوله نظم و امنیت پایدار یک امر راهبردی است که نیروی انتظامی و ائمه جمعه در این مقوله نقش راهبردی دارند.
صفایی بوشهری ادامه داد: نیروی انتظامی و ائمه جمعه می‌توانند در کنار هم در آفرینش این امنیت در ابعاد مختلف آن، نقشی بسزایی ایفا و موجب پیشرفت و آفرینش تمدن باشند.
وی بیان کرد: یکی از ابعاد هندسه آرمان‌شهر دینی، امنیت و اطمینان خاطر در فضای جغرافیای مردمی است و نیروی انتظامی در این عرصه بسیار مهم در منظومه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بوده است.
صفایی بوشهری ادامه داد: در شرایط کنونی با وجود فرماندهی ناجا و مدیریت دانش بنیان و حرکت‌های جهادی و هماهنگی‌های بسیار خوبی که با روحانیت و ائمه جمعه داشته، موفقیت‌های روز افزونی مشاهده می‌شود.
وی گفت: امید است هرچه زودتر نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی در ایران محقق شود.



Source link