انتخابات ۲۸خرداد میدان نبرد با دشمنان است

به گزارش ایرنا ، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه  در یادواره ۱۵۰ شهید روحانی شرق استان مازندران در ساری افزود : صحنه انتخابات بخش مهمی از میدان نبرد انقلاب اسلامی با دشمنان و جبهه استکبار بوده است و به همین دلیل همه باید در این مقطع علاوه بر حضوری مهم ، درک درستی نیز از انتخاب داشته […]



به گزارش ایرنا ، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه  در یادواره ۱۵۰ شهید روحانی شرق استان مازندران در ساری افزود : صحنه انتخابات بخش مهمی از میدان نبرد انقلاب اسلامی با دشمنان و جبهه استکبار بوده است و به همین دلیل همه باید در این مقطع علاوه بر حضوری مهم ، درک درستی نیز از انتخاب داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که مردم با حضورحداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند ، گفت : امروز هیچ میدانی را نمی‌توان پیدا کرد که در آن نبرد بین اسلام و کفر در جریان نباشد.

او افزود : امروز صحنه نبرد مرتبط با انتخابات را پیش رو داریم ، پس همه باید بدانیم وظیفه ما در این مقطع و این لحظه چیست و به آن عمل کنیم.

معاون سیاسی سپاه گفت : متاسفانه دشمنان بر برخی از دل ها و باورهای مردم داخل کشور نفوذ و آن را تصرف کرده است. آنان برنامه ها و مدیریتشان علیه نظام را به این دل خوشی ها وابسته کرده اند.

وی افزود : دشمنان با ایحاد یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی ایران سال‌ها سرمایه‌گذاری کردند. شبکه‌های ماهواره ای و بستر مجازی را راه اندازی کردند و با به‌کارگیری عوامل و عناصر  ، عملیات نرم انجام دادند تا در نهایت ۲۸ خرداد امسال  نتیجه کارشان را ببینند. 

سردار جوانی گفت : ۲۸ خرداد ما باید حق جهاد را ادا کنیم. جهاد تعطیل‌بردار نیست. دشمن همواره وجود دارد و توطئه و شیطنت نیز می‌کند.

وی افزود : هدف دشمن این است تا انتخابات برای ما موجب افتخار و سرافرازی نشود و مشکلات کشور در سایه وحدت ناشی از  حضور حداکثری حل و فصل نشود. ما باید با ترسیم انتخابات مطلوب و با شناخت دقیق عوامل شکل‌گیری آن ، با دشمن مقابله کنیم.

معاون سیاسی سپاه گفت : امروز ولی امر مسلمین همه ما را به جهادی مقدس ، وحدت و حضور فرا می‌خواند ، جهادی که به نسبت مجاهدت در میدان نظامی ، مهمتر است و برتری دارد.

وی افزود : جمهوری اسلامی با آرمان تمدن اسلامی روی کار آمد و دشمنان را به وحشت انداخت و به همین خاطر هم علیه این نظام توطئه می کنند. خوشبختانه تا به امروز همه توطئه و نقشه های شوم آنان با  هر روشی شکست خورد و حنثی شد.

او ادامه داد : مردم باید بدانند سرویس‌های بیگانه از مدت‌ها پیش تلاش دارند تا انتخابات آخر خرداد ماه بی‌رونق باشد و کاهش مشارکت در انتخابات هدف دشمن است. امیدواریم مردم ما دست رد به دشمن بزنند. امروز ما در لباسی هستیم که از این لباس انتظار مجاهدت می‌رود.

جوانی همچنین در بخشی از سخنانش به ویژگی ها و رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم هم شهادتش بزرگ بود و هم روز شهادتش تبدیل به یوم الله شده است.

وی افزود : عامل موفقیت‌های شهید سلیمانی ایمان، معنویت، توکل و اخلاص بود تا به فتوحات رسید . اگر می‌خواهیم در نزد خداوند سرافزار باشیم باید همچون حاج قاسم سربازی ولایت را بکنیم. نگاه او این بود که تنها راه دفاع از اسلام امروز دفاع از ولی فقیه است آن هم در زمانه‌ای که عده‌ای به نام دفاع از اسلام با ولی فقیه مقابله می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه گفت : حاج قاسم در پی آن بود تا سخنان و بیانات مقام معظم رهبری را تبدیل به برنامه و عمل اجرایی کند . امروز در بحث انتخابات باید با دشمن مقابله کنیم، به هر آنچه که می‌شنویم فکر کنیم تا تحلیلی درست از صحنه و میدان داشته باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود . 



Source link