برگزاری جشنواره‌ها منجر به تقویت پایه‌های فرهنگی می‌شود

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید عباس صالحی در دیدار با نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: بدون شک حمایت نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، راه را برای اجرای جشنواره و برنامه های […]



به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید عباس صالحی در دیدار با نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: بدون شک حمایت نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، راه را برای اجرای جشنواره و برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای ماندگار همواره خواهد کرد.

وی اظهار داشت: الیگودرز فرهنگ غنی اقوام لر و بختیاری را در وجود خود دارد و معرفی آداب و سنن اقوام مختلف کشور در قالب جشنواره ها، تقویت پایه های فرهنگ و هنر را به دنبال خواهد داشت.

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: هنر و فرهنگ الیگودرز دارای پیشینه‌ای غنی و کهن و از این رو لازم است مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نگاه ویژه‌ای نسبت به این منطقه داشته باشند.

محمد خدابخشی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، یکی از ادارات فعال شهرستان است و انتظار می رود در همه حوزه ها از جمله اعتبارات و نیروی انسانی تقویت شود. 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ابراز داشت: این شهرستان از دیرباز به شهر جشنواره ها ملقب بوده که در سالیان اخیر به دلیل نبود منابع مالی لازم، تعداد این برنامه‌ها کاهش یافته است.

میثم محتشم خواستار حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه‌ فرهنگی، هنری و خبرنگاران شهرستان  الیگودرز در زمینه ایجاد اشتغال، برخورداری از تسهیلات بیمه و مستمری شد.



Source link