بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد– محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در راستای برگزاری برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، از ۲ واحد فعال در حوزه پرورش شترمرغ و خوراک دام بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن ها دستورات مقتضی را صادر کرد.طبق روال یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با حضور مدیران واحدهای تولیدی، جلسه‌ای […]



مشهد– محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در راستای برگزاری برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، از ۲ واحد فعال در حوزه پرورش شترمرغ و خوراک دام بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن ها دستورات مقتضی را صادر کرد.طبق روال یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با حضور مدیران واحدهای تولیدی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد.

مشهد – آیت‌الله سید احمد علم‌ الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با حضور در استانداری خراسان رضوی با محمد صادق معتمدیان استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد. روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با انتشار این خبر درباره محتوای این گفت و گو ها و موضوع این نشست مطلبی منتشر نکرده است.
نیشابور– رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: بر اثر تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت  در  محدوده روستای لطف آباد نیشابور ۲ تن کشته شدند. به گزارش روز یکشنبه اورژانس ۱۱۵ نیشابور مصطفی افشارنیک افزود: در این حادثه ۲ جوان ۲۱و ۲۹ ساله به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند.

مشهد– بخشعلی بیاتی کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف  ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز شامل ۲۴ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی بیش از هشت میلیارد ریال از واحدهای صنعتی غرب مشهد خبر داد.



Source link