تمامی امکانات برگزاری انتخابات در استان اردبیل مهیا است

به گزارش ایرنا، بهروز ندایی  یکشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: تمامی تعرفه‌های احراز هویت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز برای انتخابات  دریافت شده و در استانداری مستقر است. وی با اشاره  به افزایش شعبه‌های رای گیری در استان بیان کرد: شعبه هایی که در انتخابات گذشته بیش […]



به گزارش ایرنا، بهروز ندایی  یکشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: تمامی تعرفه‌های احراز هویت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز برای انتخابات  دریافت شده و در استانداری مستقر است.

وی با اشاره  به افزایش شعبه‌های رای گیری در استان بیان کرد: شعبه هایی که در انتخابات گذشته بیش از هزار رای در آن اخذ شده بود به ۲ شعبه افزایش و یا یک شعبه سیار در آن دایر شده است.

ندایی با بیان اینکه نزدیک‌ترین شعب به محل سکونت افراد برای رای دادن اطلاع‌رسانی می‌شود،افزود: سامانه‌ای در وزارت کشور تهیه شده که آدرس نزدیک‌ترین شعبه  به افراد پیامک می‌شود.

 وی با اشاره به آخرین مراحل مربوط به صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: افراد رد صلاحیت شده در شوراهای اسلامی شهر  ۳۸ نفر هستند که می‌توانند در این زمینه  به هیات نظارت استان اعتراض کنند.

ندایی بیان کرد:  تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ انجام و تبلیغات خارج از این محدوده زمانی غیرقانونی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.



Source link