جاودانی : نقش رسانه‌ها در اعتمادسازی افکارعمومی باید پررنگ باشد

به گزارش ایرنا؛ احد جاودانی روز یکشنبه در دیدار با  اعضای هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان تهران اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم رسانه ها را بازسازی اعتماد عمومی است و خبرنگاران باید در تولید محتوا بیشتر دقت کنند. وی افزود: خبرنگارانی که بتوانند با تولیدات به سرمایه های اجتماعی بپردازند مورد توجه این […]



به گزارش ایرنا؛ احد جاودانی روز یکشنبه در دیدار با  اعضای هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان تهران اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم رسانه ها را بازسازی اعتماد عمومی است و خبرنگاران باید در تولید محتوا بیشتر دقت کنند.

وی افزود: خبرنگارانی که بتوانند با تولیدات به سرمایه های اجتماعی بپردازند مورد توجه این اداره کل خواهند بود.

مدیرکل ارشاد استان تهران ، خانه مطبوعات و رسانه ها را یک تشکل قانونی دانست است و گفت : همه ما باید در تقویت این تشکل قدم برداریم تا بتوانند گامهای موثر در حوزه رسانه و پیگیری اهداف و مطالبات خبرنگاران قدم بردارند.

وی تاکید کرد: خانه مطبوعات باید با شناسایی پتانسیل ها، با جذب و آموزش خبرنگاران آنان را در بالا بردن سواد رسانه ای یاری کنند .

جاودانی افزود: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات تمرکز خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره مطبوعات استان تهران در سال ۱۴۰۰ و روز خبرنگار در مردادماه سال جاری بگذارند. 

اعضای هیئت خانه مطبوعات و رسانه های استان تهران عزیزاله نظری ، امید یوزباشی ، سید شهاب میرشفیعی، مالک عزتی و مرادپور، ناهید کریمی، مهرابیان ، پرویزی و  نیری هستند.



Source link