جدا شدن ماشین سازی از ته جدول خیلی سخت است

به گزارس ایرنا، علیرضا اکبر پور شنبه شب در نشست خبری پس از دربی تبریز ضمن تبریک به تیم تراکتور بابت پیروزی اش، افزود: اولین هدف ما در این بازی گل نخوردن بود چرا که بدلیل جوان بودن تیم، ضرب دیدگی بازیکنان و خالی بودن نیمکت نمی توانستیم از اول بازی به پرس از جلو […]



به گزارس ایرنا، علیرضا اکبر پور شنبه شب در نشست خبری پس از دربی تبریز ضمن تبریک به تیم تراکتور بابت پیروزی اش، افزود: اولین هدف ما در این بازی گل نخوردن بود چرا که بدلیل جوان بودن تیم، ضرب دیدگی بازیکنان و خالی بودن نیمکت نمی توانستیم از اول بازی به پرس از جلو و گلزنی فکر کنیم، چون تیم از هم می پاشید.

سرمربی تیم ماشین سازان خاطرنشان کرد: در هفته های آتی و پایانی لیگ سعی خواهیم کرد فوتبال بازی کنیم و امروز می خواستیم با حرکات تمرین شده به گل برسیم و نه قصد بازی دفاعی و نه حمله داشتیم. 

اکبرپور عنوان داشت: متاسفانه بدلیل استرس بیش از حد دربی امروز بازیکن ما دیشب تو خواب کتف اش در رفته بود که این نشان از حال و روز تیم ما است.

وی با انتقاد از داوری بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم داوری امروز از استان آذربایجان شرقی بود، انتظار می رفت تحت تاثیر نام تیم ها نباشند؛ معتقد هستم می توانست کمی مهربان تر سوت بزند. 

سرمربی سبز پوشان تبریز اظهار کرد: با تعویض محمد ابراهیمی تیم تراکتور را تحت فشار گذاشتیم و در این حین حتی می توانستیم به گل هم برسیم ولی اخراج بازیکن ما شاکله تیم را از هم پاشید.

تیم ماشین سازی در دربی امروز مقابل تراکتور ۲ بر صفر مغلوب این تیم شد تا همچنان با ۱۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول تکیه بزند.



Source link