حاشیه‌نگاری ایرنا از دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران

به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان استقلال با گل دقایق پایانی آرمان رمضانی با یک گل به پیروزی دست یافت. تیم استقلال تهران ۲ ساعت قبل از بازی با ۲ دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه تختی آبادان رساند و چند خودرو هوادار استقلال تهران با […]



به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان استقلال با گل دقایق پایانی آرمان رمضانی با یک گل به پیروزی دست یافت.

تیم استقلال تهران ۲ ساعت قبل از بازی با ۲ دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه تختی آبادان رساند و چند خودرو هوادار استقلال تهران با در دست داشتن پرچم آبی رنگ تیم محبوب خود را از هتل محل اقامت این تیم تا ورزشگاه همراهی کردند.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با رسیدن به ورزشگاه تختی مورد تشویق هواداران این تیم که پشت درهای بسته بودند قرار گرفتند.

طالب ریکانی و حسین بغلانی ۲ بازیکن صنعت‌نفت آبادان بیش از دیگر بازیکنان این تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

چند تن از تماشاگران آبادانی با حضور در دیوارهای مجاور ورزشگاه تختی این دیدار را از نزدیک تماشا و تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دادند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به حضور تماشاگران آبادانی معترض بود.
 سرمربی استقلال از مرادی ناظر بازی درخواست کرد تا هواداران پرشمار صنعت‌نفت را از محل برگزاری این دیدار دور کند.

احمد اهل‌شاخه بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در دقیقه ۱۰ بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به حسین بغلانی داد.

در دقیقه ۳۴ مهدی قایدی در محوطه جریمه صنعت‌نفت سرنگون شد و داور با تصمیمی بحث‌برانگیز اعتقادی به پنالتی نداشت و مهاجم میهمان را با کارت زرد جریمه کرد.

این تصمیم داور بازی با اعتراض شدید کادر فنی و نیمکت نشینان استقلال تهران مواجه شد.

صنعت‌نفت آبادان از دقیقه ۵۲ این دیدار با اخراج حسین بغلانی کار را ۱۰ نفره دنبال کرد.

داور در هر ۲ نیمه به دلیل شرایط آب و هوایی آبادان به بازیکنان یک دقیقه استراحت داد.

سید سیروس پورموسوی در دقیقه ۸۶ به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد داور جریمه شد.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار از پنج تعویض خود استفاده کرد  و استقلال تهران نیز در این بازی از سه تعویض خود استفاده کرد و داور برای نیمه دوم این دیدار هفت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

تعدادی از تماشاگران آبادانی در پایان این دیدار علیه کادر فنی و مدیریت صنعت‌نفت آبادان شعار دادند  و خواستار برکناری سرمربی و مدیریت صنعت‌نفت آبادان شدند.



Source link