حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مفید کیایی نژاد شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد و لزوم مشارکت پرشور مردم در آن، اظهارداشت: مردم طی ۴۰ سال  گذشته نشان داده‌اند که قدرشناس نظام مقدس […]



حجت الاسلام والمسلمین مفید کیایی نژاد شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد و لزوم مشارکت پرشور مردم در آن، اظهارداشت: مردم طی ۴۰ سال  گذشته نشان داده‌اند که قدرشناس نظام مقدس جمهوری هستند.

وی بیان داشت: دراین سال ها هر زمان که لازم بوده مردم پای عزت نظام و کشور ایستادند و با قدرت و بصیرت، در صحنه حضور داشته اند و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی حماسه ای دیگر خلق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت می کنند تا با هر رأی خود تیری به قلب دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو مردم در کنار حضوری پرشور می بایست به رای دادن به فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا هم توجه کنند زیرا هر رأی در سرنوشت کشور و استان تاثیرگذار است.

کیایی نژاد یادآورشد: در این دوره از انتخابات همه مردم باید هوشیار باشند و به کسی رأی دهند که امتحان خود را در راه خدمت و رفع مشکلات و موانع در جامعه پس داده باشد چون دیگر فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

وی در ادامه به نقش مهم فضای مجازی در آگاهی بخشی به مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات پرداخت و اضافه کرد: این فضا در تسخیر دشمنان انقلاب و اسلام است پس باید دراین فضا با توجه به وضعیتت کرونایی که وجود دارد با جدیت وارد میدان شد و کار کرد.

وی بررسی عملکرد افرادی که نامزد این دوره از انتخابات بویژه در انتخابات ریاست جمهوری شده اند را ضروری دانست و گفت: مردم ایران با هر رأی بستر حرف زدن با دنیا را بوجود می آورند و رییس جمهوری که با رأی بالای مردم انتخاب شود با قدرت بیشتری کار می کند.

مسوول ستاد انتخابات آیت الله سید ابراهیم رییسی دراستان البرز افزود: دولت آینده باید کابینه قوی داشته باشد تا بتواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی از انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به عنوان حساس ترین انتخابات در طول تاریخ یاد کرد و ادامه داد: دنیا به رای مردم  دراین انتخابات چشم دوخته است.

کیایی نژاد تاکید کرد: انتخابات این دوره دارای اهمیت ویژه‌ای است و معتقدم در این شرایط خاص کشور، لازم است که مردم به آن توجه داشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.



Source link