خودروی حامل ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در سربیشه متوقف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس در سربیشه اطلاعاتی را مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای روستایی این شهرستان دریافت کردند و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند. وی افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان سربیشه به […]



به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس در سربیشه اطلاعاتی را مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای روستایی این شهرستان دریافت کردند و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان سربیشه به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که با سرعت در حرکت بود و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران ضمن تعقیب خودروی حامل مواد مخدر با شلیک هوایی به راننده اخطار دادند ولی هنگامی که راننده پژو به اخطار پلیس توجه نکرد با استفاده از  قانون بکارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو هدف قرار گرفت و متوقف شد.

وی تصریح کرد: متهمان بلافاصله از سواری پژو پیاده شده و پس از آتش زدن خودرو به سمت بیابان متواری شدند که با درایت و هوشیاری ماموران آتش‌سوزی بسرعت مهار و در بازرسی از خودرو، ۲۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار فرشید افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی گفت: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان، در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند.



Source link