دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند

سردار سید صادق حسینی عصر دوشنبه در مراسم عصر شعر مقاومت و پایداری که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد اظهار داشت: مردم شجاع ما نشان داده‌اند که انسان‌های لحظات حساس هستند و در مراحل بحرانی حضور می‌یابند و با حضور خود در انتخابات هم مشتی بر دهان دشمنان خواهند کوبید. وی ایران را کشوری […]


سردار سید صادق حسینی عصر دوشنبه در مراسم عصر شعر مقاومت و پایداری که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد اظهار داشت: مردم شجاع ما نشان داده‌اند که انسان‌های لحظات حساس هستند و در مراحل بحرانی حضور می‌یابند و با حضور خود در انتخابات هم مشتی بر دهان دشمنان خواهند کوبید.

وی ایران را کشوری ثروتمند و دارای جوانان باسواد و تحول‌آفرین دانست و یادآور شد: کشور ما نیازمند مدیریت توانمند است و باید با انتخاب فردی شجاع، تحول‌گرا، اصلح و جهادی شاهد پیشرفت کشور باشیم و حماسه دیگری در کشور رقم بخورد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فتح و پیروزی در بیت‌المقدس هستیم، اضافه کرد: رزمندگان حماس، شمشیر قدس از نیان برکشیدند و بر پیکر خسته، جنایتکار و فرسوده صهیونیست زدند و ایستادگی و مقاومت را نشان دادند.

سردار حسینی یادآور شد: پیام انقلاب دفاع از مظلومین است و امیدواریم شاهد آزادی قبله اول مسلمانان باشیم و در جایی که معراج شریف‌ترین و بهترین خلقت انسان یعنی پیامبر اسلام است، نماز بجا آوریم و خدا را شکر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: شاعران حوزه مقاومت و پایداری،  احساسات خود را در قالب شعر بیان می‌کنند، ادبیات دفاع مقدس را عرضه می‌دارند و روح همه با گفتار شیرین آنها از زلال فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس سیراب می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: خرمشهر نماد مظلومیت جمهوری اسلامی در ابتدای تجاوز ارتش بعثی بود و در ادامه نماد مقاومت و تبلور پیروزی رزمندگان اسلام شد که یک روی سکه مظلومیت، تنهایی و روی دیگر سکه فتح و پیروزی بود که امام از آن به عنوان فتح ارزش‌ها نام برده است.

وی خرمشهر دارای ویژگی‌های خاصی بوده و هست و در فرض‌های ارتش بعثی اسقاط جمهوری اسلامی هدف اول و جداسازی بخش‌هایی از کشور، نوار مرزی و نقاط مهم از جمله نقاط نفت‌خیز خوزستان هدف دوم بود.

سردار حسینی با اشاره به ویژگی‌های خرمشهر بیان کرد: اولین و مهمترین ویژگی خرمشهر نیز نزدیکی با عراق بود که با فاصله کمی که با شهر بندری بصره داشت مورد هدف رژیم بعثی عراق قرار گرفت و دومین ویژگی آن بود که بزرگترین و اصلی‌ترین بندر جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار کشته و زخمی و ۱۶ هزار اسیر عراقی اتفاق مهمی بود که در جریان آزادسازی خرمشهر رخ داد افزود: حقانیت ما در جنگ ثابت شد و امروز از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی فتح خرمشهر است که به دست رزمندگان این مرز و بوم به ثمر نشست.

دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت سوم خرداد و یاد و خاطر ۵۴۰۰ شهید استان اظهار کرد: کردستان با برگزاری کنگره ملی شهدای کردستان شاهد تولیدات خوبی در این حوزه توسط دستگاه‌های فرهنگی و بسیج هنرمندان بود که جای تقدیر دارد.

سامان احمدی با بیان اینکه همه گیری کرونا اجازه نمایش اقتدار مردم کردستان بویژه جامعه فرهنگ و هنر را نداد، افزود: با این وجود شاهد فعالیت در فضای مجازی بودیم.

وی با اشاره به اینکه در کل استان شاهد حضور غرورآفرین مجامع فرهنگ و هنر در کل استان هستیم اظهار داشت: ۱۸ مرداد ماه امسال مصادف با عملیات غرورآفرین کربلای ۱۰ در روستای بوالحسن یادواره شهدای رمضان با تجلیل از پیشمرگان مسلمان کُرد برگزار می‌شود.

احمدی بر گزاری اجلاسیه شهدای هنرمندان کشور به میزبانی استان کردستان و با همکاری حوزه هنری را از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: این برنامه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

در این مراسم الهام عبدالملکی، مسعود مطهری، علی احسان فریدونی، علی قیسوندی، محمدرحیمی رضوان و عیسی فلاحی از شاعران حوزه مقاومت و پایداری در این مراسم به شعرخوانی کردند.

عملیات بیت‌المقدس در ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ شروع و در سوم خرداد همان سال بعد از ۲۱ روز جنگ نفس‌گیر با پیروزی جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.



Source link