دشمنان به دنبال قهر مردم با صندوق های رای هستند

محسن نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دشمنان با ایجاد شائبه ها و بزرگ نمایی مشکلات کشور به دنبال آن هستند که مردم را از شرایط کشور ناراضی کنند تا این باعث شود مردم به نشان اعتراض به این وضعیت پای صندوق های رای نیایند و به نوعی قهر […]



محسن نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دشمنان با ایجاد شائبه ها و بزرگ نمایی مشکلات کشور به دنبال آن هستند که مردم را از شرایط کشور ناراضی کنند تا این باعث شود مردم به نشان اعتراض به این وضعیت پای صندوق های رای نیایند و به نوعی قهر با این ابزار تعیین سرنوشت داشته باشند .

وی ادامه داد : مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروز کشور به آن دچار است ناشی از همین دشمنی ها و کینه توزی های کشورهای مستکبر است که با تحریم های خود فشار را بر ملت ایران بیشتر و بیشتر کرده اند . 

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت : آنها با این کارهای خود که از سال های قبل آغاز کردند ، به دنبال ایجاد یک جو نارضایتی در مردم هستند تا در موعد مقرر که همان انتخابات پیش رو است اثرات اقدامات خود را در رفتار مردم ایران ببینند. 

وی افزود : نوع رفتار مردم در این انتخابات برای دشمنان می تواند مهم باشد ، چرا که آنها نتیجه چندین سال برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام ایران را می خواهند ببینند ، اما مردم کشور ما این بار نیز همچون عرصه های دیگر حضوری پرشور و پررنگ در انتخابات خواهند داشت . 

این استاد دانشگاه گفت : مردم می دانند که قهر کردن با صندوق های رای و انتخابات نمی تواند چاره کار رفع مشکلاتی باشد که جامعه در آن گرفتار است و به همین منظور باید با مشارکت در انتخابات و انتخاب درست خود فردی را بر گزینند که با پشتوانه توان ، کارایی و برنامه ای که دارد کشور را از گردنه این مشکلات عبور دهد. 

وی افزود : در شرایط فعلی که مردم با مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی مواجه هستند ، از طریق همین صندوق های رای می توانند مسیر بهبود وضعیت را انتخاب کنند تا فردی توانمند قوه مجریه را در اختیار گرفته و مشکلات را رفع کند.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد جویبار گفت : آمریکا و غربی ها و دیگر کشورهای بیگانه در طول زمان های مختلف نشان دادند که هیچگاه نسبت به ایران دلسوز نبودند و همان طور که در زمان جنگ تحمیلی با دادن تجهیزات نظامی به عراق از صدام پشتیبانی می کردند ، در این برهه زمانی و انتخاب سرنوشت ساز نیز این کشورها با حرف هایی که می زنند هیچگاه به دنبال رفع مشکلات ما نبوده و نیستند.

وی افزود : هدف تلاش رسانه های غربی و معاند برای بی رغبت نشان دادن مردم ایران جهت حضور در انتخابات ، اثرگذاری بر تصمیمشان برای قهر کردن با صندوق رای است ولی مردم ایران نشان داده اند که برخلاف این تبلیغات همچنان حامی نظام هستند ، هرچند مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را آسیب زده است . 

نگهبان توضیح داد : شرایط فعلی ایران در خصوص نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی به مثابه وضعیتی است که که پدری به خاطر مشکلات قادر به تامین معاش فرزندانش نیست ، اما این بدان معنی نیست که فرزندان آن پدر را نخواهند و شرایط را درک می کنند . 

وی در خصوص بسترسازی مورد نیاز برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات از سوی مسئولان نیز گفت : مسئولان نیز باید حرف ها و وعده هایی را سر بدهند که عملیاتی باشد و مشکلات فعلی را اولویت بندی  کنند تا برای رفع آنها با برنامه ریزی داشته باشند.

این استاد دانشگاه گفت : برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری با حضور آحاد مردم ، آینده درخشانی را برای ایران اسلامی نه تنها در عرصه داخلی، بلکه منطقه ای و جهانی رقم می‌زند که جامعه از اثرات آن بهره خواهد برد . 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود .



Source link