راهیابی کشتی‌گیر لرستانی به المپیک توکیو موجب غرور و شادی شد

به گزارش روز جمعه ایرنا در این پیام آمده است: پیروزی امروز مرتضی قیاسی کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم لرستانی در رقابت انتخابی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱توکیو ،این بزرگترین آوردگاه ورزش جهان، موجی از غرور، مباهات و شادی در میان مردم ورزش دوست لرستان خصوصا جامعه ورزشی و اهالی کشتی استان ایجاد کرده است. […]



به گزارش روز جمعه ایرنا در این پیام آمده است: پیروزی امروز مرتضی قیاسی کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم لرستانی در رقابت انتخابی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱توکیو ،این بزرگترین آوردگاه ورزش جهان، موجی از غرور، مباهات و شادی در میان مردم ورزش دوست لرستان خصوصا جامعه ورزشی و اهالی کشتی استان ایجاد کرده است.

این پیام می‌افزاید: بدون شک این موفقیت نشانه تلاش مضاعف این‌پهلوان خستگی ناپذیر و مربیان زحمتکش اوست که رویای درخشش ورزش لرستان و کسب مدال المپیک را به مردم نوید می دهد.

امان الهی اضافه می‌کند: اینجانب به سهم خود موفقیت مرتضی قیاسی در کسب سهمیه المپیک را به مردم لرستان ،جامعه ورزش وجوانان و اهالی کشتی استان تبریک عرض نموده و برای این قهرمان دلاور لر آرزوی درخشش در المپیک ۲۰۲۱ توکیو و ایستادن برسکوی قهرمانی وافتخار را دارم‌.

مرتضی قیاسی در مبارزه انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با برتری برابر امیرمحمد یزدانی صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو شد.



Source link