روابط عمومی اتاق کرمان رتبه برتر جشنواره “چراغ روشن رابطه” را کسب کرد

به گزارش ایرنا، “محمدعلی جمشیدی” مدیر روابط عمومی اتاق کرمان با ارسال یادداشتی با عنوان “بخش خصوصی حاکم میدان روابط‌عمومی” در جمع آثار برتر این جشنواره قرار گرفت. در مهلت ۲۰ روزه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در مجموع ۷۷ اثر به دبیرخانه جشنواره چراغ روشن رابطه رسید که بیشتر در قالب‌های یادداشت و روایت […]



به گزارش ایرنا، “محمدعلی جمشیدی” مدیر روابط عمومی اتاق کرمان با ارسال یادداشتی با عنوان “بخش خصوصی حاکم میدان روابط‌عمومی” در جمع آثار برتر این جشنواره قرار گرفت.

در مهلت ۲۰ روزه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در مجموع ۷۷ اثر به دبیرخانه جشنواره چراغ روشن رابطه رسید که بیشتر در قالب‌های یادداشت و روایت نوشته شده‌ بود.

آثار دریافتی پس از حذف نام نویسندگان و کدگذاری، وارد مرحله بررسی اولیه شدند که در این مرحله، اصالت متن و همچنین تطبیق نوشته با موضوعات و معیارهای جشنواره مدنظر قرار گرفت و ۴۸ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند و در نهایت ۱۵ اثر به عنوان آثار برترِ شایسته تقدیر نخستین جشنواره نگارش «چراغ روشن رابطه» انتخاب شدند که روابط عمومی اتاق کرمان در این جمع قرار گرفت.

“حوریه دهقان‌شاد” مدرس دانشگاه در حوزه علوم ارتباطات، “سیدعلی میرافضلی” شاعر، پژوهشگر و از پیشکسوتان روابط عمومی استان و “عباس تقی‌زاده” نویسنده، پژوهشگر و دانش‌آموخته علوم ارتباطات، داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

کتاب مجموعه‌ آثار برتر نخستین جشنواره چراغ روشن رابطه نیز تدوین و منتشر خواهد شد.

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.



Source link