شمار مبتلایان به کرونا در لاهیجان ۲۰ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس محمودی عصر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا  لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در سه بیمارستان این شهرستان بستری  را ۴۳ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: طی ۱۰ روز اخیر نیز از ۹۶۷ نفر تست PCR و رپید (تست سریع کرونا) از افراد مشکوک در شهرستان گرفته شد […]



به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس محمودی عصر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا  لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در سه بیمارستان این شهرستان بستری  را ۴۳ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: طی ۱۰ روز اخیر نیز از ۹۶۷ نفر تست PCR و رپید (تست سریع کرونا) از افراد مشکوک در شهرستان گرفته شد که جواب ۲۱۷ مورد مثبت اعلام شد.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۱۵ دوز واکسن کرونا در لاهیجان تزریق شده است، افزود: ۱۰ هزار و ۴۵۹ نفر دوز اول واکسن و ۱ هزار و ۱۵۶ نفر هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

محمودی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در ۲۸ خرداد ماه، خاطر نشان کرد: هرگونه تجمع و برگزاری مراسم استقبال و سخنرانی برای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر در فضاهای مسقف طبق قانون ممنوع می باشد.

وی با قدردانی از تلاش اعضای این ستاد بویژه کادر بهداشت و درمان شهرستان، همراهی مردم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بموقع و دقیق رسانه ها اظهار داشت: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

فرماندار لاهیجان تاکید کرد: همه مسئولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش نمایند تا شاهد افزوده شدن برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار نظام باشیم.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از دو بخش “مرکزی و رودبنه” است.



Source link