فتنه و تفرقه به نفع کشور نیست

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار اصغر عربپور روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در گلستان شهدای رضوانشهر از توابع تیران و کرون افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای آبروی نظام و برای رفع مشکلات لازم است. وی بیان‌کرد: رییس جمهوری منتخب مردم برای همه گروه ها و احزاب سیاسی و قشرهای […]



به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار اصغر عربپور روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در گلستان شهدای رضوانشهر از توابع تیران و کرون افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای آبروی نظام و برای رفع مشکلات لازم است.

وی بیان‌کرد: رییس جمهوری منتخب مردم برای همه گروه ها و احزاب سیاسی و قشرهای مختلف جامعه است و نباید فعالیت حزبی و گروهی داشته باشد.

جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) سپاه اصفهان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و ملی و ادای دین در برابر رشادت شهداست‏ تصریح کرد: مشارکت عمومی بیشتر از نوع انتخاب مهم است اما مردم شخص توانمند‏، ولایت مدار، عدالت محور و خادم به ملت را برگزینند.

وی ادامه داد: رییس قوه  اجرایی کشور برای مبارزه با فساد، تقویت اقتصاد داخلی و عزت آفرینی کشور نقش دارد و همواره در انتخابات باید به این موضوع توجه کنیم که افرادی با نگرش غرب گرایی و نگاه به بیرون برای تعالی نظام کارآمد نیستند.

به گفته وی شرکت نکردن پای صندوق‌های رای راهکاری برای اصلاح مشکلات اقتصادی نیست بلکه با حضور حداکثری و کمک به انتخاب فرد توانمند قادر به درمان این درد خواهیم بود.

جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) سپاه اصفهان  اظهارداشت: برای پیروزی انقلاب، دوران دفاع  مقدس و پس از آن مردم نقش کلیدی داشتند و بدون همراهی آنان پیروزی و موفقیت دست یافتنی نبود.

وی اضافه کرد: در شرایط بحرانی مردم نقش راهبردی و اساسی داشته اند و بدون کمک مردم از شرایط سخت نمی‌توان گذشت.

عربپور به لطف الهی در گذر شرایط سخت اشاره کرد و گفت: به پشتوانه الهی از بدترین وضع و گسترده‌ترین نیروها برای آزادی خرمشهر گذشتیم و پیروزی امروز فلسطین و عزه در برابر صهیونیسم هم با الگوگیری از ایران اسلامی و توکل بر ذات اقدس الهی بوده است.

سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر درسال ۶۱ و در جریان عملیات بیت المقدس است.



Source link