محموله قاچاق ۴۰ میلیارد ریالی در ساوه کشف شد

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در حین انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه تریلی تانکردار حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند. وی […]



به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در حین انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه تریلی تانکردار حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند.

وی عنوان کرد: با تشدید کنترل خودروهای عبوری، سرانجام خودروی مذکور شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، وی اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده مغایرت دارد و خودروی مذکور حامل کالای قاچاق است.

وی با اشاره به این که این محوله های قاچاق از یکی از استان‌های جنوبی بارگیری و به مقصد تهران در حال حمل  بوده است، گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف تعداد ۲۴ طاقه پارچه، ۲۵ دستگاه مانیتور، ۲۰۲عدد موس، ۴۴۶ عدد انواع هارد، ۴۳عدد کیبورد ،۴۷ عدد انواع اسپیکر، ۲ دستگاه ویدئوپروژکتور، ۲۰ عددکارت گرافیگ و ۲ هزار و۳۹۲ عدد انواع لنت خودروهای سنگین خارجی قاچاق و فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.



Source link