«نمنگان» ازبکستان و «خملنیتسکی» اوکراین خواهرخوانده شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «غافرجان جمال‌اف» شهردار «نمنگان» ازبکستان و «الکساندر سیمچیشین» شهردار «خملنیتسکیی» اوکراین در مورد برقراری روابط خواهرخواندگی بین دو شهر قرارداد همکاری امضا کردند. علاوه بر روابط اقتصادی بین «نمنگان» و «خملنیتسکی» برنامه ریزی شده که همکاری‌های متقابل بین موسسات آموزش عالی و تبادل دانشجویان نیز برقرار شود. سیمچیشین […]


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «غافرجان جمال‌اف» شهردار «نمنگان» ازبکستان و «الکساندر سیمچیشین» شهردار «خملنیتسکیی» اوکراین در مورد برقراری روابط خواهرخواندگی بین دو شهر قرارداد همکاری امضا کردند.

علاوه بر روابط اقتصادی بین «نمنگان» و «خملنیتسکی» برنامه ریزی شده که همکاری‌های متقابل بین موسسات آموزش عالی و تبادل دانشجویان نیز برقرار شود.

سیمچیشین در صفحه فیسبوک خود نوشت: بر اساس این قرارداد طرفین همکاری‌های متقابل را در زمینه‌های بازرگانی، صنایع سبک، علمی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، امور اجتماعی، ورزشی، جوانان، گردشگری و حفاظت از محیط زیستی در شهرهای خود توسعه می‌دهند.  

وی افزود: طرفین پیشتر نقشه راه همکاری‌های بین منطقه‌ای و دوجانبه را به طور مشترک تنظیم، روابط شراکتی را با تولیدکنندگان منسوجات شهر «نمنگان» و همچنین در زمینه کشاورزی برقرار کردند.

انتهای پیام/ح




Source link