وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان؛ نماینده ایران به عنوان هشتم بسنده کرد

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان امروز با رقابت های دسته ۸۱ کیلوگرم مردان ادامه پیدا کرد و در این دسته عبدالله بیرانوند نماینده ایران به روی تخته رفت. در این دسته ۱۰ وزنه بردار حضور داشتند. بیرانوند در حرکت نخست یک ضرب این دسته ابتدا موفق به مهار وزنه ۱۴۳ کیلوگرم […]



به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان امروز با رقابت های دسته ۸۱ کیلوگرم مردان ادامه پیدا کرد و در این دسته عبدالله بیرانوند نماینده ایران به روی تخته رفت. در این دسته ۱۰ وزنه بردار حضور داشتند.

بیرانوند در حرکت نخست یک ضرب این دسته ابتدا موفق به مهار وزنه ۱۴۳ کیلوگرم شد اما در ادامه نتوانست وزنه های ۱۴۹ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

وی در حرکت سوم نیز از مهار وزنه ۱۵۲ کیلوگرم ناموفق بود تا در نهایت با ۱۴۲ کیلوگرم به کار خود در این دسته پایان دهد.

بیرانوند در حرکت دوضرب دسته ۸۱ کیلوگرم ابتدا وزنه ۱۶۲ کیلوگرمی را مهار کرد اما در ادامه از مهار وزنه ۱۶۸ کیلوگرم ناموفق بود.

ملی پوش ایران در دسته ۸۱ کیلوم در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی را مهار کند و با ۱۶۲ کیلوگرم به کار خود در حرکت دوضرب پایان داد. وی در پایان با مهار مجموع ۳۱۱کیلوگرم در جایگاه هشتم دسته خود قرار گرفت.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از روز دوم خرداد آغاز و تا دهم این ماه ادامه دارد. این رقابت ها در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

سعید علی حسینی نایب قهرمان سابق جهان و بازی های آسیایی هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده دارد.  



Source link