۱۱۶ هزار دانش آموز در ۱۲۹۲ حوزه امتحانی استان تهران شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدید سرزده‌ای از نحوه برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان قرچک انجام گرفت که همه استانداردهای حوزه آزمون سنجش و مخصوصا استانداردهای حوزه محیطی رعایت شده بود.  وی […]


به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدید سرزده‌ای از نحوه برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان قرچک انجام گرفت که همه استانداردهای حوزه آزمون سنجش و مخصوصا استانداردهای حوزه محیطی رعایت شده بود. 

وی گفت: تمام تلاش کادر مجموعه آموزش و پرورش بر این بوده است که استاندارهایی را تعیین کنند که دانش آموزان عزیز بدون هیچ دغدغه‌ای  برای آزمون آماده شوند همچنین نظارت سخت‌گیرانه در مراقبت‌ها اعمال شود برای اینکه به دانش آموزان آسیبی نرسد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران همه دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم مشغول آزمون هستند و مراقبت‌هایی هم انجام می‌گیرد که توسط اداره کل آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد.

هاشمی بیان کرد: لازم است از همراهی دانش آموزان عزیزی که مسائل آموزش و پرورش را درک کردند تشکر کنم، خدا را شکر تعداد غائبین ما بسیار کم است و در بسیاری از حوزه‌ها تعداد غائبین کمتر از تعداد غائبین در شرایط عادی است و این نشان می‌دهد آموزش و پرورش توانسته اعتماد دانش آموزان و اولیا محترم را جلب کند.

وی افزود: اگر در طول برگزاری امتحانات دانش آموزی غیبت موجه داشت فرصت‌هایی را نیز برای جبران در نظر داریم تا بتوانند از آنها استفاده لازم را ببرند تا متضرر نشوند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تعداد دانش آموزان نهم در شهرستان‌های استان تهران را ۷۷هزار نفر و تعداد دانش آموزان دوازدهم را ۳۹ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۲۹۲ حوزه امتحانی با رعایت کامل دستورالعمل‌ها آمادگی دارند تا با فاصله و رعایت دستورالعمل‌ها امتحانات نهایی را برگزار کنند.۱۱۶

انتهای پیام/۶۷۰۳۷




Source link