۶ رتبه برتر کشوری پرسش مهر ۲۱ به استان هرمزگان رسید

احمد مهرانی رور شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت:  فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در پاسخ به پرسش رییس جمهوری در اول مهر ۱۳۹۹ با موضوع «فرزندانم! برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟» را مطرح کرد.وی بیان داشت: در این […]



احمد مهرانی رور شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت:  فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در پاسخ به پرسش رییس جمهوری در اول مهر ۱۳۹۹ با موضوع «فرزندانم! برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟» را مطرح کرد.
وی بیان داشت: در این مسابقه ۳۷ هزار دانش آموز هرمزگانی در سطح مدرسه شرکت کردند که پس از داوری انجام شده، ۵۵ اثر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در مرحله رقابت کشوری، یک رتبه برتر، یک رتبه دوم و سه جایگاه سوم در بخش دانش آموزی و یک رتبه دوم در بخش فرهنگیان به هرمزگان اختصاص یافت و ۲ فرهنگینیز شایسته تقدیر شناخته شد.
وی خاطرنشان کرد: دانش آموز «محمدجوادسلیمانی» رشته اینفوگرافی از میناب رتبه اول، «شقایق باقری« در رشته پوستر از میناب رتبه دوم، «سحر محمودزاده» در رشته استنداپ کمدی از ناحیه یک بندرعباس رتبه سوم، «مریم زارعی نژاد» از میناب در رشته فیلم کوتاه رتبه سوم و «ابوالفضل جعفری» در رشته ایده پردازی از  ناحیه ۲ بندرعباس در جایگاه سوم کشوری ایستادند.
مهرانی ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز «عبدالناصر ملایی» در رشته پویانمایی از قشم رتبه دوم، «رامین اکبری» و «امیر حاجیلو» در رشته داستان از قشم و «محمد پورمحمد» در رشته وبلاگ از بستک شایسته تقدیر شناخته شدند.
بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال «فرزندانم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده، همکلاسی ها، مدرسه و دوستان خود کمک و یاری کنیم؟» در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹ آغاز شد.

 



Source link