افتتاح ساختمان جدید ستاد دیه چهارمحال و بختیاری

به گزارش پارس پرس، مدیر کل زندان‌های استان گفت: امسال ۱۳۱ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۶۰ میلیارد ریالی به همت ستاد دیه به آغوش خانواده بازگشتند. حیدری افزود: بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض ستاد دیه و بیش از ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کنار گذشت‌های خیرخواهانه شکات زمینه آزاد سازی […]

به گزارش پارس پرس، مدیر کل زندان‌های استان گفت: امسال ۱۳۱ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۶۰ میلیارد ریالی به همت ستاد دیه به آغوش خانواده بازگشتند.

حیدری افزود: بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض ستاد دیه و بیش از ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کنار گذشت‌های خیرخواهانه شکات زمینه آزاد سازی زندانیان را فراهم آورده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری هم گفت: ساختمان جدید ستاد دیه استان در سه طبقه و با زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای دسترسی راحت‌تر ارباب‌رجوع افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجید صیادی ستاد دیه را یکی از برکات انقلاب دانست و گفت: هم‌اکنون بیش از ۸۳نفر زندانی با بدهی ۲۲۰ میلیارد ریالی در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیرین نیک اندیش هستند.

وی جشن‌های گلریزان ورزشکاران، کلاس مهربانی با کمک آموزش و پرورش و ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را برنامه‌های آینده ستاد دیه معرفی کرد و از مردم نوع‌دوست بام ایران خواست تا با حضور در جشن‌های گلریزان زمینه آزادی زندانیان را فراهم سازند.

صیادی گفت: ستاد دیه استان در نشانی جدید شهرکرد،میدان شهدا، خیابان آیت الله غفاری، کوچه دو آماده خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/