امام جمعه بیرجند: امروز انقلاب اسلامی یک تمدن است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی یک تمدن است، گفت: تمدن مادی غرب به بن بست رسیده و با جنگ معرفتی به سراغ جوانان رفته تا آن‌ها را نسبت به اسلام بدبین کند که البته کور خوانده است.

به گزارش پارس پرس، حجت الاسلام والمسلمین مختاری در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی(عج) برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز جامعه ما به وجود افراد انقلابی است و انقلابی شدن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن ضرورت است.

وی با بیان اینکه باید حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و خانواده همت کنند تا نسل جدید ما انقلابی و خودساخته شوند، گفت: انقلابی ماندن ضرورت است و این مهم نیاز به هزینه و بستر‌هایی دارد که دو مورد آن معرفت، بصیرت و صبر و استقامت است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی یک تمدن است، افزود: تمدن مادی غرب به بن‌بست رسیده و با جنگ معرفتی به سراغ جوانان رفته تا آن‌ها را نسبت به اسلام بدبین کند که البته کور خوانده است.

مختاری با بیان اینکه آنچه امروز دل مردم را به درد می‌آورد هتاکی و کشف حجاب است، افزود: از قوه قضائیه و نیروی انتظامی می‌خواهیم با قاطعیت در اسرع وقت به این مسائل ورود کرده و از کسی جز خدا و خشم مردم انقلابی نترسند و بدانند دست مردم مومن ما حامی و پشتیبانشان خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با تبریک عید انقلاب اظهار کرد: آن چه در سال ۵۷ اتفاق افتاد یک حادثه بی‌نظیر بود، مقدس‌ترین واژه برای این حادثه از نظر عقل، واژه مقدس انقلاب اسلامی است.

مختاری تاکید کرد: باید مسئولان و خواص نیز انقلابی باشند، اسلام را باور کنند و با فرمول اسلام جامعه را پیش ببرند.

خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: انقلابی اصیل خودشناس، خداشناس، دنیاشناس و دشمن‌شناس است و یک انقلابی با بصیرت می‌داند که انسانیت بدون اسلام و نظام اسلامی راه به جایی نمی‌برد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بدون داشتن ولی امکان‌پذیر است، گفت: باید به بصیرتی برسیم که فتنه و تحلیل‌های وارونه دشمن به ویژه در فضای مجازی مبنی بر ناکارآمدی نظام را خنثی کنیم.

خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب گفت: از رهبر فرزانه انقلاب که پدرانه فریب خوردگان را عفو و دشمنان را خلع سلاح کردند قدردانی می شود.

انتهای پیام/