رفیعی: دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز است

معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: هدف نهایی دشمن بی ثبات سازی، براندازی نظام و تجزیه ایران است.

به گزارش پارس پرس به نقل از مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه در سایه خودباوری، شکوفایی ذهن و استعدادها به مفهوم آزادی واقعی رسیدیم، گفت: مردم همواره پای نظام و رهبری بوده‌اند و اهدای ۲۳۰ هزار شهید در زمان انقلاب و همچنین ۸ سال دفاع‌مقدس موید این امر است.

وی با بیان اینکه دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز مثل ارزش های دینی و ملی است، افزود: هدف نهایی دشمن بی ثبات سازی، براندازی نظام و تجزیه ایران است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خصوص به نسل جوان باید تبیین شود، گفت: مسئله عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی که انقلاب اسلامی آن را به عنوان یک اصل قرارداده بود، باید این فضلیت مهم اسلامی برای مردم بیان شود.

رفیعی افزود: وقتی تاریخ انقلاب را مرور می‌کنیم مشاهده خواهیم کرد آن عزت و استقلالی که انقلاب آورده‌اش بود چقدر ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه استقلال و عزتی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده، ارزشمند است، ادامه داد: آموزهای دینی اسلامی مبدا آرمانی و حرکت اصلی ما در انقلاب بود. هر چه قدر این انقلاب قدرت بگیرد، تلاش دشمن برای جلوگیری از ادامه این مسیر و قدرت و اقتدار آن بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی و گره زدن نابه‌سامانی‌ها به سیاست‌های کشور، با ابزار رسانه و کار روانی این‌گونه القاء کردند که مسبب همه مشکلات نظام جمهوری اسلامی است.

رفیعی به سوء‌استفاده دشمنان از وضع حاکم بر کشور و ابراز نگرانی آن‌ها از پیشرفت‌های ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد، افزود: در اتفاقات اخیر هم شاهد بودیم که دشمن با حفظ راهبری و استراتژی اصلی، با جدیت بیشتری این مسیر اشتباه را دوباه طی کرد و با ایجاد جنگ روانی به میدان آمد. دشمن از انتخابات سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بود و در سه محور عربی، غربی، عبری با حمایت و با به‌کارگیری منافقان و جریان‌های ضدانقلابی به دنبال آشوب بود.

وی ادامه داد: دشمن همواره برای ایجاد هنجارشکنی در جامعه و تغییر ارزش‌ها تلاش کرده است و دشمنان درصدد تغییر نمادهای هویتی مثل دین شدند.

رفیعی افزود: دشمن به هیچ‌وجه بنا ندارد کوتاه بیاید و بسته به شرایط، تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهد و تلاش کردند با ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی فروپاشی انقلاب را شکل دهند که با آگاهی مردم با شکست مواجه شدند.

انتهای پیام/