کرمی: سیستان و بلوچستان مرکز جذب سرمایه‌گذاران خواهد شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساخت اذهان اهمیت زیادی دارد و احداث مدرسه مقدمه‌ای برای ساخت اذهان و برقراری عدالت آموزشی در جامعه است.

به گزارش پارس پرس، محمد کرمی در مراسم تکریم خیران مدرسه ساز سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که با توکل بر خدا و به فصل الهی شاهد توسعه روزافزون این دیار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خیر بودن به معنی عشق به خداوند است چرا که غیر از عشق چیزی در این کار دیده نمی‌شود افزود: سیستان و بلوچستان دارای مردمی متدین و جوانانی با اخلاص است که آینده درخشانی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت اذهان اهمیت زیادی دارد و احداث مدرسه مقدمه‌ای برای ساخت اذهان و برقراری عدالت در جامعه آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: نیت خیر برای انجام کار یک نیت الهی است چرا که این فرد نه تنها برای شهرت نیامده بلکه هدف او رضای خداوند است.

کرمی اذعان کرد: انجام کار خیر مصداق بارز عمل صالح است چرا که این افراد از مال خود برای رضای الهی گذشتند.

وی افزود: وقتی‌که یک جوان یا نوجوان به‌مراتب علمی دست پیدا می‌کند شما خیران در آن سهیم هستید، چرا که شما زمینه ارتقای آن فرد را فراهم کرده‌اید.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نعمتی که خداوند در اختیار شما خیران قرار داده را قدر بدانید چراکه خیر بودن عین اجرای فرمان الهی است.

انتهای پیام/