اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران در غرب استان و تحویل اموال مکشوفه به صاحبان آن خبر داد.

به گزارش پارس پرس به نقل از آریا، سردار “کیوان ظهیری” اظهار داشت: با اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و دومین مرحله طرح دستگیری سارقان و مالخران با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۹۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۴۱۸ حکم قضائی، ۱۰۷۴ نفر دستگیر شدند، افزود: در راستای اجرای این طرح ۹ باند بزرگ سرقت نیز منهدم شد. وی با اعلام اینکه اموال کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل مال باختگان شد، بیان داشت: اولویت این طرح شناسایی صاحبان اموال و تحویل آن در این طرح بود که در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در مقابل رسانه‌ها و خبرنگاران تحویل آنان شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۶۷۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان داشت: با اجرای این طرح که به صورت مستمر انجام می‌گیرد، قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۱۰۴ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۷۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق گفت: در این راستا بیش از ۶۳۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد. سردار ظهیری در پایان ضمن قدردانی از مردم به جهت همکاری با ماموران انتظامی غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت و با توجه به نزدیک شدن به آخر سال، مردم باید هوشمندانه عمل کنند و به هشدار‌های پلیس در موضوعات پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/