قیمت دلار امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ مرکز مبادله / کاهش قیمت سکه!

قیمت دلار امروز یکشنبه 15 اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رقم 43 هزار و 442 تومان به ثبت رسید.

به گزارش پارس پرس، قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رقم ۴۳ هزار و ۴۴۲ تومان به ثبت رسید. همچنین قیمت یورو نیز در مرکز مبادله با کاهش بسیار کمی نسبت به روز گذشته معادل ۴۶ هزار و ۱۸۶ تومان درج شده است؛ قیمت درهم امارات در مرکز مبادله عدد ۱۱ هزار و ۸۲۹ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ حواله دلار امروز هم از رسیدن به کانال ۳۹ هزار تومانی بازماند و با فاصله بیشتری نسبت به روز گذشته به ۳۸ هزار و ۷۸۷ رسیده است.

نرخ حواله یورو و حواله درهم امارات هم امروز در این مرکز به ترتیب بر روی اعداد ۴۱ هزار و ۲۳۷ تومان و ۱۰ هزار و ۵۶۱ تومان ایستاده است.

قیمت توافقی ارز

بر خلاف تغییرات نامحسوس قیمتی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت‌ دلار، یورو و دیگر ارزها در سایت کانون صرافان با ریزش‌های قابل توجهی مواجه بوده است.

قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر با کاهش ۲۷۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به کانال ۴۸ هزار تومان وارد شده و رقم میانگین ۴۸ هزار و ۴۲۱ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو نیز با افت ۱۹۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به طور میانگین به سطح ۵۱ هزار و ۵۴۵ تومان رسیده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۳ هزار و ۳۴۳ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت کانون صرافان ایرانیان قیمت سکه امامی امروز با ریزش قابل توجه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومانی به طور میانگین به سطح ۲۷ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان است.

همچنین تا حوالی ساعت ۱۲ظهر امروز ۱۵ اسفند ماه قیمت نیم سکه در همین سایت ۱۵ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان درج شده که نسبت به روز گذشته ۵۹۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت ربع سکه نیز امروز ۹ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان در سایت کانون صرافان اعلام شده است.